مهاجم سرشناس فوتبال رسماً به تیم آمریکایی پیوست

اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی، مشاورینش کرد و قرارداد خود را با تیم لس آنجلس اف سی امضا کرده است. بر اساس گزارش فابریتزیو رومانو و تصاویر منتشر شده از مراسم امضای قرارداد، این انتقال تنها منتظر اعلام رسمی توسط باشگاه آمریکایی است.

 ژیرو، بلافاصله پس از پایان قراردادش با AC Milan، به عنوان یک بازیکن آزاد به سمت لیگ MLS در رفته و در تیم لس آنجلس اف سی به همراه هوگو لوریس بازی خواهد کرد. قرارداد ژیرو با لس آنجلس اف سی تا پایان فصل 2025 ادامه خواهد داشت.
بیوگرافی اولیوئه ژیرو
اولیوئه ژیرو (تلفظ فرانسوی: [ɔlivje ʒiʁu]؛ متولد ۳۰ سپتامبر ۱۹۸۶) بازیکن فوتبال فرانسوی است که در خط حمله برای باشگاه میلان و تیم ملی فرانسه بازی می‌کند.

او در فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۱ به‌همراه تیم مون‌ ارین بت  پلیه قهرمان لیگ فرانسه (لیگ ۱) شد و با زدن ۲۱ گل، عنوان آقای گل را به اشتراک با بازیکن تیم پاری سن-ژرمن، کوین گمرو، به دست آورد.

وی در مورد اولین بازی ملی خود در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۱۱ در برابر بلژیک پارس گل انجام داد. اولیوئه همواره زیدان و ون باستن را به عنوان الگو قرار می‌دهد. او در روز ۲۶ ژوئن ۲۰۱۲ به‌صورت رسمی با قراردادی پنج ساله به ارزش ۱۲ میلیون پوند به آرسنال پیوست. در سال ۲۰۱۷، او موفق شد جایزه بهترین گل سال را از آن خود کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد